تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ببینید| توجیه جاوید رحمان برای حضورش در نشست منافقین و رئیس جمهور خواندن مریم رجوی

جاوید رحمان در پی واکنش‌ها به حضورش در نشست منافقین در پاسخ به بی‌بی‌سی فارسی گفته که فقط از عنوان سازمانی خانم رجوی استفاده کرده و برای حضور در این نشست، پولی نگرفته است.

ببینید| توجیه جاوید رحمان برای حضورش در نشست منافقین و رئیس جمهور خواندن مریم رجوی

رویداد ۲۴| حضور جاوید رحمان، در مجمع سالانه منافقین بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و انتقادات بسیاری را به همراه داشت چرا که انتظار می‌رود او به عنوان گزارشگر سازمان ملل رویکرد سیاسی نداشته باشد و همکاری با گروه‌های سیاسی نداشته باشد تا اصالت و اعتبار گزارش‌هایش در زمینه حقوق بشر زیر سوال نرود.

جاوید رحمان، اما در نشست گروه مجاهدین خلق حاضر شد و حتی مریم رجوی را «رئیس جمهوری منتخب» خطاب کرد!

حالا او در پاسخ به بی‌بی‌سی فارسی گفته که فقط از عنوان سازمانی خانم رجوی استفاده کرده و برای حضور در این نشست، پولی نگرفته است.

 

این توضیح او نیز با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه بود. مثلا یاسر میردامادی نوشت: «جاوید رحمان در تشکر اول سخنرانی‌اش گفت از دعوت «سخاوت‌مندانه‌»ی «رییس جمهور منتخب» سپاس‌گزار است. حالا می‌گوید که پولی نگرفته، اگر چنین است پس منظورش از «سخاوت‌مندانه» لابد موزها و نارگیل‌هایی بوده که جلوی او در بشقاب گذاشته بوده‌اند.»

 
 
 
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
1
1
وقتی میدان را خالی کردید واز دنیا بریدید و همه را دشمن انگاشتید وراه و روش ارتباط و تعامل و منافع ملی را فدای توهمات کردید چه انتظاری دارید
نظرات شما